zondag 27 februari 2011

Art Journey Challenge # 6: Samples & Winner

We willen iedereen bedanken die aan de zesde Art Journey Challenge meedeed. Wat een enorm succes!! Dit zijn de favorieten van Tineke:
Thanks to all of you who took up our sixth Art Journey Challenge. What an overwhelming success!! These are Tineke's favourites:









Ellie



En....... ELLIE is ook de WINNAAR van de Art Journey tegoedbon van 10 euro is.
And......ELLIE is also the WINNER of the 10 euro’s gift certificate to shop at Art Journey is.

Gefeliciteerd, Ellie!!! Congratulations, Ellie!!!

Please e-mail Louise at info@art-journey.nl to claim your gift certificate.

8 opmerkingen:

  1. Ellie gefeliciteerd.:) Wat een prachtige kaarten. Ik zie mijn naam wel staan,maar mijn kaart niet? haha. Ik ben benieuwd naar de volgende challenge. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie selectie kaarten uit al die prachtige bijdragen. Was ook een leuk thema.
    Gefeliciteerd Ellie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foutje, Anita!! Is inmiddels hersteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! Ik blij!
    Dankjewel, Willy, en uiteraard Louise!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Ellie! Je had dan ook een prachtig hart gemaakt!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen