dinsdag 22 februari 2011

Hello Stampers!

Today it's my turn to tell you a bit more about myself.
My name is Godelieve Tijskens. My husband and I have 2 sons.
Our youngest son is living with us. He needs our constant care, help and attention.
We are living in a small village in the North-East of Belgium, 10 minutes away from The Netherlands.
Vandaag is het mijn beurt om iets meer over mezelf te vertellen.
Mijn naam is Godelieve Tijskens. Mijn man en ik hebben 2 zonen. Onze jongste zoon woont bij ons. Hij heeft constant onze zorg, hulp en aandacht nodig.
We wonen in een dorp in het noordoosten van Belgiƫ, op 10 minuutjes van de Nederlandse grens.

I've been stamping for several years now. In 2007 I was asked by Louise from Art Journey to join their design team. It was a real surprise, because I was always impressed by those talented ladies and their techniques in stamping.
But I really like Art Journey's line of stamps, great for vintage projects, or quick and easy cards.
Ik ben nu toch al een aantal jaren aan't stempelen. In 2007 werd ik tot mijn verbazing gevraagd door Louise van Art Journey voor haar design team. Ik was altijd zeer onder de indruk van het werk van de talentvolle dames, terwijl mijn stijl meestal snel en makkelijk is.
Maar Art Journey's stempels zijn fantastisch om mee te werken, voor vintage projecten maar ook voor een eenvoudig kaartje.

*****
Another hobby of mine is photography. I love to go for a walk with our son, with my camera in my bag just in case, our countryside is beautiful and relaxing. Or I just go into the garden for some quick shots. You can see my photos on my photography blog: Close-Up
Sometimes I use my photos on cards too, combined with stamping.

Een andere hobby is fotografie. Het is leuk om met onze zoon te gaan wandelen, camera in de tas. Het is heel ontspannend om in onze mooie landelijke omgeving te wandelen, of gewoon even de tuin in te lopen voor een paar foto's. Die kan je zien op mijn fotoblog: Close-Up.
Soms gebruik ik mijn foto's op kaartjes, gecombineerd met stempels.

Enjoy your day!
Een fijne dag gewenst!

13 opmerkingen:

  1. Godelieve, I'm really your fan!!!
    I love your beutifull, interesting, fantastic cards!
    I love your photos too!!!
    Good luck for you and your family!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kennismaking Godelieve.
    En, zoals we van je gewend zijn....... tot in de puntjes verzorgd!!!
    Veel plezier nog met het designteam en ik blijf lekker genieten van al jou mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Godelive, leuk dit bericht te lezen hier, dat ik al heel lang een fan van jouw werk is is niet nieuw ☺ dankjewel voor dit inkijkje in je leven en je foto's zijn altijd even prachtigggggggggggg, net zoals je kaarten. groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fab introduction Godelive....nice to know a little more about you.Wonderful photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad tot in de puntjes verzorgd! Superleuke foto's, ook deze die je niet zelf nam (waarschijnlijk :))!
    En een heel mooie kaart, heel speels effect met die gaatjes, zoooo goed gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk verhaal, schitterende foto's en een prachtige kaart, Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en foto's Godelieve, leuk je verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Godelieve ik volg je al langer maar leuk om zo kennis met je te maken. Een prachtige, (wat jij eenvoudig noemt), kaart is dit en ook je foto's zijn erg mooi.

    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Godelieve, ik heb erg veel bewondering voor jouw! Jij bent zo creatief en misschien ook wel een beetje bescheiden! Ik hoop dat je nog lang door mag gaan met je stempelwerk!
    groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your photographs and cards Godlieve. Especially I love the snowdeops.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat je nog heeeel lang van die mooie creaties maakt, en we over je schouder mee mogen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om iets meer over je te lezen! Ik vind jouw werk erg mooi! Geweldig hoe jij met stempels werkt.
    Dank je voor je verhaal! En ik hoop dat we nog lang van je stempelwerk kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the card-that stamp is a must have!The photo is lovely too!

    BeantwoordenVerwijderen