maandag 9 april 2012

Even voorstellen..../ Introduction.....


Hallo,

Louise heeft me gevraagd als lid voor haar Art Journey Design team en daarom zal ik me even voorstellen aan jullie. Ik ben Dianne, en ik woon in het prachtige Twente. Ik heb drie lieve kinderen die al niet meer thuis wonen, en 4 kleinkinderen.
Ik ben eigenlijk al sinds mijn kindertijd aan het knutselen en creatief bezig met van alles. Ik heb al heel veel dingen gedaan, poppenmaken, breien, dozen maken, sieraden noem maar op.. maar het scrappen en stempelen zijn toch wel de dingen die ik het liefst doe. Ik heb het geluk gehad dat ik nu van mijn hobby mijn beroep heb kunnen maken en dat ik daarin heel veel creativiteit kwijt kan.
Ik kom al wat jaartjes bij Louise, en het is altijd heel erg gezellig. Ik vond het leuk om het team af en toe te kunnen versterken bij verschillende gelegenheden.

Hello,

Louise asked me to join her Art Journey Designteam and so let me introduce myself to you.
My name is Dianne, and I live in the beautyfull region Twente, in the Netherlands. I'm the mother of three loving children, who all live on their own, and 4 grandchildren.
As long as I can remember I love crafting in all ways. I've already done a lot of things, like doll making, knitting, making cardboard boxes, jewelry making, making cards, but what I like most are scrapping and stamping. I was fortunated to make my hobby into my profession. I'm able to put a lot of my creativity into my job. I come to visit Louise beautiful shop quit some time now and it's always fun to be there. Fun and Cosy. I liked to help out the team once and a while with several occasions.



Ik hou van... Taarten Bakken, gedichten, bloemen, mooie teksten, muziek, films, papier, foto's, atc's, Niet te donkere kleuren, vrolijkheid, spelletjes
maar ook van... lachen, familie, vriendinnen, boekjes maken, scrappen en natuurlijk stempelen

I love making cakes, poems, flowers, sayings, music, movies, paper, fotographs, atc's, not too dark colors, happiness, games
I aso love.. laughing, family, friends, making little books, scrapping and ofcourse Stamping!



Ik vind het leuk om kleine herinnringsboekjes te maken van bijzondere gelegenheden. Vaak gebruik ik er allerlei materialen bij maar ook zeker stempels. Ook kleurcollages maken vind ik leuk om te doen, en ook hier verwerk ik van alles

I like to make little memory books of special occasions. Often I use all kinds of materials but for sure I use stamps. I also like to make color collages, and here also I use all kinds of materials.



Mijn Blog bestaat nog maar kort maar ik hoop hier nog veel te kunnen laten zien met de prachtige stempels van Art Journey.

I started my Blog only a very short time ago, but I hope I can show you a lot with the beautiful Stamps of Art Journey.

met vriendelijke groet,
with kind regards,

Dianne

9 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal en prachtige creaties, Dianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen Dianne en prachtige werkjes. Heerlijk dat je bij ons team bent! Zie je op het Art Specially Event!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te lezen hoe veelzijdig jij bent Dianne! Je verveelt je waarschijnlijk nooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je wat beter te leren kennen. Mooi werk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Dianne ! Super dat je ons team versterkt ! Mooie foto's en prachtige creaties !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie dingen maak je! Veel succes bij het team!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg schattig! Krijg je weer helemaal inspiratie van haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Dianne, leuk om je stukje te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé Dianne, welkom in blogland! Leuk om je zo herkenbare werk te zien!
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen