maandag 10 september 2012

A Christmas Present


A Christmas Present

Met de prachtige nieuwe stempelsheet Blockprint van Art Journey heb ik deze kaart gemaakt. De achtergrond is goudfoliekarton die ik heb bewerkt met drie kleuren alcoholinkt, nl. Butterschotch, Rust en Ginger. Hiervan heb ik 2 stukken gemaakt. De eerste als achtergrond en eentje waarop ik heb gestempeld.


De tekst heb ik in zijn totaliteit gebruikt als kerstcadeautje. Met Versamark Inkt gestempeld en ge-embossed met Goud Embossingpoeder. 


Op een ander stukje goudfoliekarton heb ik de hulsttak ( van de sheet Christmas) gestempeld met Versamark en ge-embossed met Judikins embossing poeder Schokolade Glitzer en vervolgens uitgeknipt.


Om het cadeautje heb ik en lint gespannen en er een strik bovenop gemaakt. De hulsttak is erachtergeschoven en een charm van een cadeautje heb ik bovenop de strik geplakt.

Tenslotte het geheel op de achtergrond geplakt.
Resultaat een rijk en warm kerstkaartje..




2 opmerkingen:

  1. Mooie Kaart Dianne, prachtige warme kleuren inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super idee om die goudfoliekarton met alcoholinkt te bewerken, wat een mooi resultaat. Een ondergrond waar de Blockprint uitstekend op past. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen