dinsdag 11 september 2012

Prettige Feestdagen in Warm Rood


Prettige Feestdagen in Warm Rood

Een kaart gemaakt met de hagelnieuwe stempelsheet van Art Journey Curly Frame.

Ook voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van alcoholinkt op goudfoliekarton. De glans van het goudfoliekarton schijnt door de transparante alcholinkt door.

Dit geeft een heel mooi effect speciaal voor Kerstkaarten. De kleuren die ik heb gebruikt zijn: Cranberry, Red Pepper en Rust.


De afdrukken zijn gemaakt met Versamark Inkt en geembossed met Egyptisch Goud Embossing poeder van Judikins. Deze embossing poeder heeft een speciaal glittertje in de goudkleurige embossingpoeder waardoor het meer sprankelt ( en daar houd ik wel van met Kerst.. ;) )


Met wat restjes lint heb ik strikjes gemaakt en deze geplaatst op 2 hoeken op de kaart. Verder heb ik plakparels fgebruikt van Ursus en in de kleuren rood en goud/geel.


De basis kaartheb ik gemat met goudfolie karton, daarna een charm van een kerstboompje aangebracht aan de rechterzijde en tenslotte het geheel op de donkerrode kaart bevestigd.






3 opmerkingen: