donderdag 14 november 2013

Even voorstellen/ introduction

Hallo allemaal,

Ik ben Anette van den Berg, getrouwd met Evert en samen hebben we twee echte pubers. We wonen in het prachtige Zuidlaren, in de kop van Drenthe. Ik werk twee ochtenden op de peuterspeelzaal en dat houd me jong.
Enkele jaren geleden is mijn stempelhobby begonnen met een workshopje bij Art Journey en sindsdien is het "kaarten maken" volledig uit de hand gelopen. Afgelopen voorjaar resulteerde dit zelfs in een studiereisje naar Ranger, alwaar ik les gehad heb o.a. van de Meester van de Distress, mister Tim Holtz himself.
En nu is de cirkel rond met deze nieuwe uitdaging: het Art Journey Design Team!
Voor meer voorbeelden, tutorials e.d. kunnen jullie terecht op mijn blog. Ik heb gezocht naar enkele voorbeelden met Art Journey stempels, maar dat viel nog niet mee. Eigenlijk gebruik ik altijd alles door elkaar. Dus van mij nu een werkstukje dat ik speciaal voor Art Journey gemaakt had ter ere van hun 10 jarig jubileum en één die ik vandaag gemaakt heb voor de verjaardag van mijn vader.



10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties Anette, super allebei!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veelbelovende creaties Anette! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom bij het AJ designteam Anette! Mooie creaties laat je hier zien!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd als nieuw DT lid Anette...mooie creaties nu...er komen er vast nog veel meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je DT schap Annette. Je werkjes zijn erg mooi.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en erg leuke label en kaart.
    Groetjes, ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier natuurlijk nog een keer : van harte welkom in ons team Anette ! Fijn je er bij te mogen begroeten ! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je het AJ team gaat versterken. Ik ben benieuwd wat voor moois we nog meer van jou mogen verwachten, dit beloofd wat!

    BeantwoordenVerwijderen