woensdag 6 november 2013

Kerstkaart

Heerlijk, zo'n grote kerstbal. Een echte blikvanger op een kaart en daar houd ik wel van.
Wonderfull, such a large christmas bauble. A real eyecatcher on a card, I like that.
Ik embosste de kerstbal twee keer op creme cardstock met clear poeder. Uitgeknipt, daarna de een gesponsd met distress inkt Fired Brick en de ander met Peacock Feathers. Het topje van de kerstbal nog eens op deze manier, en gesponsd met Antique Linen. Van een stukje bloemendraad draaide ik een haakje.
I embossed the christmas ornament twice on creme cardstock with clear powder. Cut them out and sponged one with distress ink Fired Brick and the other with Peacock Feathers. The top of the ornament was done twice the same way, sponged with Antiqe Linen. From a piece of florist's wire I created a hook.
Voor de achtergrond stempelde ik de krul uit de set Sparkling Swirl met Versamark langs de randen, weer ge-embossed met clear poeder. Daarna stempelde ik nog eens de krul met Versmark en liet dit goed drogen. Daarna alles gesponsd met Vintage Photo.
For the background I stamped the swirl from the set Sparkling Swirl with Versamark. I embossed it with clear powder. Stamped again with Versamark and let it dry very well. I sponged with Vintage Photo.



7 opmerkingen:

  1. Mooi! Het lijkt wel of de ballen uit de kaart steken door het patroon! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Ellen! Leuke technieken heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kerstkaart!

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor Ellen, en bedankt voor de inspiratie!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi. Op de Kreadoe veel wow en hoe is deze kaart gemaakt. Ook mij bleef de kaart mij aanstaren. ;) super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi. Op de Kreadoe veel wow en hoe is deze kaart gemaakt. Ook mij bleef de kaart mij aanstaren. ;) super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kleuren samen! Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen