zondag 29 november 2015

Challenge 63: Everythinggoes; and the winner is..

Het was een leuke en vrije thema voor de  challenge van afgelopen maand en er zijn weer prachtige inzendingen gemaakt. Dank aan iedereen die mee heeft gedaan. 

It was a fun and easy theme for the challenge of last month and there were lots of great entry's. Thanks to everyone who participated.

Ik heb een keuze gemaakt van een aantal kaarten die extra mijn aandacht trokken. Eigenlijk zou ik alles willen showen, maar ja dat is nou eenmaal niet mogelijk.

I made a choice of some of the cards that drew my special attention.

Alie Hoogenboezem-de Vries, prachtige kleuren in de achtergrond Alie!

Anne Swinkels, ik bewonder Anne's layout . Een heel bijzonder geboorte kaartje.

Brigitta Raaymakers, mooi kleurgebruik en de opdruk op de flesjes en het feit dat ze niet zweven maar op een "tafel" lijken te staan.

Corrie Herreman: Wat een mooie kaart! Prachtige kleuren, heel mooi ingekleurd en de diepte in de kaart.

Elly Knol, prachtig in z'n eenvoud.

Quenda, bijzondere vlakverdeling, mooie kaart.

Maar de winnaar van de challenge van de maand november is:
But the winner of the challenge of the month November is:


Yvonne Koops
prachtige tag met mijn lievelings stempels!

Yvonne gefeliciteerd! Mail je me even om je prijs van 10 euro shop tegoed in ontvangst te nemen?

En de rest van de deelnemers, dank jullie wel voor alle prachige bijdragen. Doe je in december weer mee?
And for all other participants: thanks for the great cards! Hope you join us again in December!

take care





10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd yvonne! Het is dan ook een prachtige creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige selectie, kan me voorstellen dat het moelijk was een keuze te maken tussen alle mooie inzendingen. Yvonne gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Yvonne. De andere dames ook gefeliciteerd.
    Prachtige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd allemaal en Yvonne in het bijzonder! Weer zo veel mooie inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woehoe...leuk dat ik heb gewonnen zeg!
    Wat een prachtige inzendingen zaten er weer bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat mijn kaart er ook tussen mag staan.... mooie creaties weer deze maand... en een terechte winnaar! Wat een juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Yvonne...leuk dat mijn inzending wat extra aandacht mag...en leuk ook voor de andere dames die dat kregen met hĂșn inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen