zondag 7 februari 2016

Umbrella Girl

Het is altijd een leuke uitdaging om met stempels van één sheet aan de slag te gaan. Dit keer koos ik voor de sheet 'Umbrella Girl'. Toch wel één van mijn favoriete sheets. Ik maakte een achtergrond met stencils en PanPastels en hierover stempelde ik met Distress inkten en Stazon Jet Black. 
Op het blog van Corine vind je een stap voor stap uitleg.

I made this card with one of my favrorite sheets 'Umbrella Girl'. You can find a tutorial on Corine's Blog.


2 opmerkingen:

  1. Heerlijk die twee kleuren bij elkaar! En ja ook bij mij is dit een van m'n favo sheets...moet uitkijken dat ik ze niet steeds gebruik... Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze stond ook al een poosje op mijn verlanglijstje en is sinds kort in mijn bezit :) vind het zo'n mooie sheet, prachtig kaartje heb je er mee gemaakt Corine!

    BeantwoordenVerwijderen