dinsdag 28 november 2017

AJC#84 Kids Winnaar/winner is.........

Wat hebben we prachtige inzendingen mogen ontvangen voor de Art Journey-challenge "Kids". Ik wil iedereen hartelijk danken voor de bijdragen die ingestuurd zijn, zowel hier op het blog als op Facebook.
Ik heb hieronder een drietal van mijn favorieten geplaatst en daaronder de willekeurige winnaar van deze challenge.
-
We have received great cards for our Art Journey challenge "Kids". I want to thank everyone for taking part, here on the blog and on Facebook.
Below you can find three of my favourites and the random winner of the gift-card.


Ellie Knol

Sylvia Franken


Bertine Vermeulen Klarenbeek


En de winnaar van de Art Journey challenge "Kids" is geworden
Van harte gefeliciteerd Yvonne! Neem contact op met Louise om je prijs te ontvangen.
info@artjourney.nl 
-
And the winner of this Art Journey challenge "Kids" is


Yvonne Koops



Congratulations Yvonne! please contact Louise for your prize (info@artjouney.nl)

7 opmerkingen:

  1. Congratulations to the three chosen cards, and also to Yvonne for winning the prize. All beautiful creations very cleverly designed. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie inzendingen! Yvonne gefeliciteerd prachtige layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Yvonne en iedereen bedankt voor het meedoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat ik gewonnen heb deze maand! Bedankt en ik weet al aan welk sheet ik mijn prijs ga besteden...de octopus ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd Yvonne... veel plezier met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen