dinsdag 1 februari 2011

Art Journey Challenge #6 voor Februari

Hierbij het onderwerp voor de volgende  Art Journey Challenge. Dank aan iedereen die aan de vijfde  Art Journey Challenge heeft meegedaan!
In de maand, februari, valt Valentijn en daarom is het thema een hartvormige kaart.
Je hebt 4 weken de tijd om je creatie te maken, de deadline is 26 februari  2011.
Uit de deelnemers wordt er een willekeurige winnaar geloot die een Art Journey tegoedbon krijgt van 10 euro!
Voorwaarde om deze tegoedbon te winnen is dat je HOOFDZAKELIJK ART JOURNEY STEMPELS gebruikt. Zet  je nieuwe creatie op je blog of Flickr (met een verwijzing naar het challenge bericht op deze blog) en laat een directe link naar je blogpost achter in "Add your Link".

Its Februar  2011 and time to start the sixth  Art Journey Challenge with the theme hart shaped card.
You've got 4 weeks to get in the mood and show us what your idea with this theme  is. The deadline is on the 26th of Februar.
Then one participant will be randomly selected for a 10 euro’s gift certificate to shop at Art Journey! To win this gift certificate you are required to use MAINLY ART JOURNEY STAMPS. Put your new creation on your blog or Flickr (with a link to the challenge post on this blog) and leave a direct link to your blogpost in the 'Add your Link' section.


Tineke Koedam
Willy Anderson
Paula Whittaker
Jo Capper-Sandon
Corine van Kuilenburg
Deborah March
Liesbeth Fidder
Godelieve Tijskens
Sija Teijgeler

9 opmerkingen:

  1. Tuurlijk doe ik mee. 13 februari ben ik jarig. Mijn moeder had geen geduld om nog 1 dag te wachten. Jammer, maar helaas. Ik vind Valentijnsdag zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik doe ook mee...Ben niet zo'n Valentijn mens maar stuur hem naar mijn dochter.
    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh! A challenge indeed! Great inspiration as usual, from all the team!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten hebben jullie weer gemaakt. Erg inspirerend!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pfeeew, ik heb me wat op de hals gehaald zeg met dat hartvormig geweven zakje. Maar het is dan toch gelukt! Wel een hoop geleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben niet zo van de Valentijnsdingen. Maar met de Art Journey stempelsheet en een kanten randje van een gesloopt oud hemdje, werd het toch nog een leuke uitdaging.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik maakte een canvas met hart voor deze uitdaging. Ben niet zo heel erg van de harten, dus een uitdaging was het wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn kaarten zijn eigenlijk altijd vierkant of rechthoekig, dus het was een leuke uitdaging om eens een andere vorm te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht dat ik nog net mee kon doen, maar ik zie nu dat de deadline is verstreken... Dit kaartje had ik gemaakt: http://karin.mysoul.nl/?p=543

    BeantwoordenVerwijderen