woensdag 4 mei 2016

Nieuwe tweede prijs winnaar/ New second prize winner.

Nieuw winnend nummer voor de 2de prijs!

De winnaars van de eerste prijs en derde prijs van de verloting op het ARTSpecially Event hebben zich gemeld:

1e prijs: 100 euro shop tegoed: Janny Franssens: zij had  lot nummer 512
3e prijs: 25 euro shop tegoed: Anne Sonnevelt zij had lotnummer 222
Dames nogmaals gefeliciteerd met jullie prijs!! Jullie hebben de stempels inmiddels al in huis en ik hoop dat je er nog heel veel prachtige werkstukken mee zult maken.

Omdat niemand zich voor 1 mei voor de tweede prijs had gemeld heb ik vanmorgen een nieuw nummertje uit de bruine zak getrokken./ Because nobody claimed the winning number I pulled out a new lottery ticket.

En het winnende lot voor de tweede prijs is /
and the winner of the second prize is


Inmiddels is bekend geworden dat Coby Romijn de gelukkige winnaar is van het  50 euro shoptegoed  in onze webwinkel. Gefeliciteerd Coby.

In the meantime Coby Romijn has mailed me and she is the lucky winner of a 50 euro shopping spree in our webshop. Congratulations Coby.


groetjes en een fijne dag!

Louise Kolker

3 opmerkingen:

  1. Wat super leuk, kan mijn moeder blij maken om te vertellen dat zij t winnende lootje heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk, kan mijn moeder blij maken om te vertellen dat zij t winnende lootje heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Sylvia leuk voor jouw moeder.

    BeantwoordenVerwijderen