zondag 26 maart 2017

Wild Flowers no.2





Het is een zonnige dag vandaag.
Ik heb weer de Wild Flowers uit de doos gehaald.
Ik vind ze zo mooi!

It's a Sunny day today and I took the stamp
Wild Flowers
out of the box again.
I find them so beautiful!




Om deze kaart te maken heb ik met maskers gewerkt en op een beinkt vel
gestempeld.
Toen de krans uitgeknipt en met foam opgeplakt.
De twee bloemen die in zijn geheel te zien zijn heb ik nogmaals gestempeld en met foam daar weer opgeplakt.
To create this card  I have worked with masks and a colored
sheet of paper which I colord with ink.
When the wreath was stamped  I than cutted it out and attached it with foam
to my card.
The two flowers appearing on top I stamped again  and glued it with foam on to my card.

 Dit zijn de Wild Flowers.
These are the Wild Flowers:

Bedankt voor jouw bezoekje.
Thanks for your visit.
Anneke
 




6 opmerkingen:

  1. Prachtig Anneke, heel mooi gedaan. Prachtig kleur verloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik denk dat dëze set op mijn verlanglijstje komt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten, en label....
    Met 1 stempel kun je al prachtige creaties maken, top!
    Gr Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Anneke, hele mooie kleuren gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Anneke, mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen