vrijdag 29 maart 2013

AJ challenge # 31 The winner and my favorites!



Bedankt allemaal voor het meedoen met de AJ challenge neutrale kleuren. Geweldige creaties zijn er gemaakt.

Er is er maar een die kan winnen en dat is

Dymphie! Gefeliciteerd!


Thank you all for joying the AJ Challenge Neutral Colours! Great artwork you made. Thanks!

Only one can win the challenge and the winner is:  Dymphie! Congratulations Dymphie!



Dymphie Meeuwissen

 

And below you see my favorites. I also visit their blogs and saw a lot of great artwork!
Hieronder vind je mijn favorieten. Ik bezocht ook hun blogs en zag heel veel leuke dingen!
 
 
 


 
 
 
 
Dymphie, please contact Louise for your gift check!
Dymphie, neem je contact op met Louise voor je cadeaubon? Veel plezier ermee!

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Dymphie, en al de anderen die een mooie bijdrage leverden voor deze uitdaging. Wat zit er veel talent bij de deelnemers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera! Dank je wel. Wat superleuk om te winnen, ik ben helemaal vereerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat "opkikkertje" is een mooie winnaar! Proficiat Dymphie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie van de winnaar, helemaal verdient zou ik zeggen!!! en Bedankt om mij bij de favorieten te zetten, ik vind dat een hele eer!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, dat je met deze prachtige creatie hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Dymphie ! Wat een prachtige creaties heeft iedereen weer gemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, ik vond je 'kubus' ook echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames allemaal gefeliciteerd met jullie fovorieten plaats. en voor de winnares Dymphie..!

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen