donderdag 10 oktober 2013

Make A Wish

 
Make a Wish....

Met de nieuwe stempelsheet Nature Springtime maakte ik deze kaart.
With the new stampsheet Nature Springtime I made this card.
 
 
Er zitten zoveel prachtige stempels op deze sheet dat ik bijna niet kon kiezen wat ik het eerste zou maken. De kromme tak heeft gewonnen.. en dat werd mijn uitgangspunt. Ik heb alles gestempeld met pigment inkt van Colorbox
There are so many beautiful stamps on this sheet that it was hard to choose wich one to start with. The curved twig was the winner.. and that was my starting point. I Stamped everything with pigment inkt from Colorbox.



 

Ik stempelde er een cirkel mee en met net iets andere kleuren stempelde ik er verschillende stempels over heen zodat er zich een krans vormde. Ik heb nog een klein takje gebruikt van de sheet Nature 3. De tekst heb ik in het midden gestempeld en een strikje maakte het af.


I stamped a circle with that stamp and with other colors I stamped different stamps over it so that a wreath was fored. I also used a little twig from another sheet ( Nature 3) The text was stamped in the circle and a little bow completed the card.

8 opmerkingen:

  1. Een prachtkaart Dianne! Heel mooi hoe je met de stempels een krans hebt gevormd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel origineel om met deze stempels een krans te maken. Super uitgewerkt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk zo!! Wat een veelzijdige stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superkaart Dianne!! Ik vind deze sheet erg mooi.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi deze kaart! De kleine stempel geeft mooi diepte aan deze prachtige krans! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend ! Een prachtig idee zo'n krans, en supermooie kleuren Dianne !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Dianne! Wat een leuk idee om een krans te maken met al die kleine stempeltjes!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen