zaterdag 21 december 2013

Voorstellen

Een paar weken geleden kreeg ik een lief mailtje van Louise met de vraag of ik deel uit wilde maken van het Art Journey design-team. Nou, daar hoefde ik niet lang over na te denken. Ik ben sinds twee jaar een groot fan en wellicht dat jullie mijn naam ook regelmatig voorbij hebben zien komen bij de maandelijkse challenge. Graag maak ik nu van de gelegenheid gebruik om mij wat uitgebreider voor te stellen. Mijn naam is Willy Duit, getrouwd, moeder van drie kinderen een meisje van 20 een jongen van 17 en een jongen van 15 jaar, ik werk part time op een financiële administratie en geef vrijwillig zwemlessen aan kinderen. De tijd die ik dan nog over heb besteed ik het liefst aan creëren in de breedste zin van het woord, van een gezellig huis tot het maken van foto's, kaarten, gifts, boekjes, art journals en collages. Ik werk het liefst met verschillende materialen en ben dol op recyclen. Mijn werk is vrij uiteenlopend, dat is ook de reden dat ik twee blogs bij houdt. Ik probeer altijd uit te leggen hoe ik iets maak, wat de aanleiding is geweest en door wie of wat ik mij heb laten inspireren. Als je zin hebt neem dan gerust eens een kijkje op Freubels & Zo en Inktspatten & Zo. Voor nu heb ik een kaart om te laten zien die aansluit bij de huidige challenge: kerst/winter. Ik hoop jullie hier mee te inspireren om nog mee te doen, inzenden kan tot 28 december 2013. Ik wens iedereen alvast hele gezellige feestdagen en een inspirerend maar bovenal gezond 2014! 

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk Willy, gefeliciteerd! En wat een verrijking voor Art Journey want jouw kaarten zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een goede zet van beide kanten! Willy gefeliciteerd, maar Louise ook! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Willy, je kaart is prachtig en je hebt het verdient hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig wat leuk Willy, ook hier proficiat, een mooie aanvulling op het team.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi bericht om te lezen...Willy van harte gefeliciteerd, geniet ervan! Voor AJ een goede keus :-)
    Hartelijke groet, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Willy! Leuk dat je het team met jouw prachtig werk komt versterken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Willy, leuk dat je het team komt versterken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Willy, op je blog feliciteerde ik je ook al, maar ik doe dat hier nog opnieuw, omdat ik het je zo ontzettend gun. Je maakt zoveel mooie en leuke dingen, dat deze uitnodiging haast niet uit kon blijven. Wens jou en de andere DTleden heel veel plezier met elkaar en blijf ons lekker inspireren met zn allen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, Willy! Ik weet zeker dat je het naar je zin krijgt als DT lid!! Veel plezier en creativiteit toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!! Heel veel plezier met je nieuwe collega's maar...dat komt vast goed.!!

    BeantwoordenVerwijderen