maandag 28 december 2015

Where Art Journey Woman Create.

Enkele dagen per jaar ziet mijn eettafel er uit zoals hij bedoeld is. Meestal rond de feestdagen of verjaardagen en als we logees krijgen. Zoals ook nu:
Het is echter ook de plaats waar ik al mijn hobbies uitvoer. het is in deze foto wel een beetje te zien. de kast links puilt uit met heerlijke spulletjes. Al mijn inkten, stempels en andere prullaria. Ook het kastje rechts is in beslag genomen. Mijn nieuwe grote Big Shot heeft er een plekje gevonden.

Meestal ziet de tafel er anders uit:
Als Myra er weer eens is hebben we geen probleem om met z'n tweetjes de hele tafel te vullen. Ook de donderdagmiddag freubeldames maken er soms een puinhoop van. En niet te vergeten ons tweewekelijkse stempelkluppie of af en toe eens een workshop....Een grote tafel is dus een MUST!
Nu hebben we ook wel een kamertje over waar ik zou kunnen zitten. Maar daar heb ik niet dat fantastische licht dat door de ramen van mijn serre komt. dusssss.

Ik wens jullie al vast een geweldig en creatief Nieuwjaar toe,
Groeten,
Anette

6 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties heb ik hier het afgelopen jaar kunnen bewonderen en wens jullie ook een fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach... gezellig toch!! Het is gewoon een creatieve explosie! nIks mis mee!Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk als een tafel gewoon goed gebruikt wordt toch? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat ben ik blij om dit te zien! Bij mij ook af en toe de tafel leeg.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk plekje, ik mocht er ook een keertje zitten met een DT dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke plek om te werken en te eten Anette:)

    BeantwoordenVerwijderen