maandag 25 april 2016

Bedankt voor je geduld!/ Thanks for your patience!


Voor iedereen die op de ARTSpecially Event stempels besteld en betaald heeft: ik ben me blaren op mijn vingers aan het knippen en de enveloppen aan het vullen, adresseren en frankeren. Ik had aangegeven dat het zeker 3 weken zou gaan duren. Het lijkt er op dat het dus korter is dan 3 weken, dus dat is fijn. Ik vraag echter jullie geduld om alles op de bus te krijgen. Het is een MEGA klus. Dank jullie wel voor je vertrouwen en geduld!
Everybody who ordered and payed for stamps that were sold out during the ARTSpecially Event: I am cutting rubber like mad!! I already told everybody that it would take at least 3 weeks, and it looks like I can have it done in that time. But please give me some time to get this HUGE job done. Thanks for your trust and patience!
An alle, die beim ARTSpecially Event Stempel bestellt und bezahlt haben: Ich habe Blasen an den Fingern vom Schneiden, Eintüten, Adressieren und Frankieren. Ich hatte angekündigt, dass es sicher 3 Wochen dauern würde. Nun sieht es so aus, als ob es weniger als 3 Wochen werden, das ist erfreulich. Bitte habt aber noch etwas Geduld.  Es ist eine MEGA-Arbeit . Vielen Dank für euer Vertrauen und eure Geduld.
Wachtend op plakband en frankering/ Waiting for stickytape and postage


Mijn vingers doen er zeer van! LOL! My fingers are hurting, LOL!

take care


Geen opmerkingen:

Een reactie posten