maandag 22 augustus 2016

Poppy

De Poppystempel is toch wel een van mijn favorieten, dit keer heb ik deze gestempeld met watervaste inkt op aquarelpapier en daarna ingekleurd met Molotow AquaTwinMarkers. Ik gebruikte de kleur Vermillion (005). Later heb ik nog wat bijgewerkt met Cool Grey (030).


Het hart van de bloemen heb ik gekleurd met Yellow Green (016) en Cool Grey. Voor het inkleuren gebruikte ik de Squeezepen 1 mm.


Als laatste heb ik de stelen gekleurd met Brown (019), Dark Green (015) en Yellow Green.


De achtergrond heb ik gesponsd met Distress Inkten Worn Lipstick en Tattered Rose door een template. De tekst is gestempeld met Memento Luxe Tuxedo Black en ingekleurd met Molowtow AquaTwin Vermillion.


Vervolgens het geheel gemat op wit cardstock en op een zalmrose kaart geplakt. 









5 opmerkingen: