donderdag 29 december 2016

AJC #75: And the winner is......

De maand december is bijna voorbij, en het is tijd om de winnaar van de tegoedbon én een paar persoonlijke favorieten van de challenge bekend te maken. Deze maand mocht je tekenen of doodlen op je kaart. Onderstaande kaarten spraken mij erg aan, in willekeurige volgorde, al vond ik de eerste wel echt erg knap gedaan:

The month of December is almost behind us, and it is time to announce the random winner of the gift certificate and some of my personal favourites. This month was all about drawing or doodling on your card. The cards below are my personal favourites, in no particular order, although I really like the first one:

Marianne

Rein

Ellie


En de winnaar van de tegoedbon van € 10,-, te besteden in de webwinkel van Art Journey, is......
Janny.
Gefeliciteerd Janny! Je kunt contact opnemen met Louise op info@artjourney.nl voor je prijs.

And the winner of € 10,- gift is.....
Janny.

Janny

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor het meedoen met deze challenge. Hopelijk ben je er ook in het nieuwe jaar (weer) bij. Op 1 januari maakt Willy het nieuwe onderwerp bekend.

I want to thank every one for taking part in our challenge. And I hope you'll join us (again) next year at our monthly challenge. On 1. January Willy is going to announce the next challenge.

Groetjes, Ellen


8 opmerkingen:

  1. Geweldig dat mijn kaart in de persoonlijke top 3 staat....ik vond het ook een hele leuke uitdaging. En Janny, gefeliciteerd met je prijs!! Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie inzendingen, Janny gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie inzending dit keer. Janny gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal weer mooie inzendingen! Janny gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Janny!

    fijn mijn label hier te zien! :)

    een vrolijk en gezond nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O geweldig ik zie net dat ik gewonnen heb. Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook graag iedereen bedanken voor alle felicitatie. Leuk om te lezen. Ook allemaal en het team de Beste Wensen voor 2017,

    BeantwoordenVerwijderen