dinsdag 13 juni 2017

Where Art Journey Women Create

Altijd leuk om even een kijkje te nemen in de hobbykamer/hoek van iemand anders en vandaag laat ik jullie mijn hobbyhoek zien. Ik heb geen aparte hobbykamer maar naast onze keuken heb ik wel een ruimte voor mijn creatieve uitspattingen.  
De foto is genomen vanaf onze keukentafel, laptop staat op de keukentafel.



Mijn hobbytafel(tje) staat voor 2 openslaande deuren waarvan dus de linkse deur eigenlijk altijd wel dicht zit. Het daar heerlijk vertoeven en als je goed kijkt zie je een stukje van onze veranda.
Een goede daglichtlamp mag niet ontbreken, net zoals een goed zittend krukje. 


Eigenlijk staat mijn laptop altijd wel aan, alleen tijdens het eten verdwijnt deze even van tafel. Naast de keukentafel heb ik nog een tafeltje staat met daarop mijn BigSchot en een vast plekje waar ik de fotos maak van mijn creaties. Ik neem altijd even de tijd om mijn creatie goed op de foto te zetten.


Nadat ik een foto heb gemaakt van een creatie bewerk ik deze op mijn telefoon en voorzie ik deze een digitale handtekening/watermerk.


Achter die 3 grote schuifdeuren heb ik heel veel creatief spul liggen, 
Voorheen zat hier het speelgoed in van de kids maar nu zit het "speelgoed" van moeders erin :)))

Ook 2 mooie DVD kasten vol met heel veel stempels, mooi opgeborgen in dvd doosjes.
Moet ik eerlijk zeggen dat mijn verzameling stempels niet eens meer in deze 2 dvd kasten past, heb echt heel veel stempels, zie soms de stempels door het bos niet meer. 
Vandaar dat ik het ook heerlijk vind om per kaart/creatie maar met 1 merk stempels te werken en dat gaat natuurlijk super met de stempels van Art Journey.

Een aantal mede-designers van Art Journey hebben hun hobbyruimte al laten zien.
Heb je deze nog niet gezien? Dan kan je alsnog bekijken via onderstaande link;


Bijna vergeten, in de woonkamer staat nog een kaartenrek,
 natuurlijk vol met door mij handgemaakte kaarten.



Fijne avond nog verder en wie weet ga ik straks nog even lekker aan de freubel.

Creatieve groetjes van Aletta



8 opmerkingen:

  1. Een prachtig plekje Aletta! Leuk om te zien waar jouw kaarten ontstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke werkplek! The place to be!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Speciaal voor de foto maar even opgeruimd.... normaal gesproken zie de tafel bijna niet... lol...

      Verwijderen
  4. Heerlijk zo'n eigen plekje, voor heerlijke uren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, Aletta! En mooi opgeruimd :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg praktisch en netjes ziet dat eruit! En een grotere tafel betekend niet dat je meer werkruimte overhoud ;) Daar weten we allemaal van...

    BeantwoordenVerwijderen