woensdag 27 februari 2019

Challenge # 98 and the winner is.........

Ook afgelopen maand hebben jullie weer met prachtige inzendingen mee gedaan, en daarmee het mij erg lastig gemaakt om een keuze te maken. Hieronder zie je mijn favorieten waarmee ik niet wil zeggen dat ik de andere kaarten niet mooi vind. 

You all made great artwork for this months Art Journey challenge. Saying that, that made it very difficult to choose which ones are my favorites. But here goes..... and that doesn't mean that I don't like the other cards.
Monique Eding gebruikt in deze taghoesje zulke prachtige kleuren waarin 1 van onze bestsellers: Umbrella Girl centraal staat. Prachtig!
Mia Robben gebruikt ook heerlijke heldere kleuren en ik vind de combi van deze stempels geniaal gevonden. Ben denkt aan zijn lieve vriendin denk ik. Zij heeft de sleutel van zijn hart gekregen.

Diana Verhoeven heeft een prachtige compositie gemaakt met o.a. mijn lievelings sheet Crows. 
Regina de Koning maakte deze kaarten in een andere vorm die erg tot mijn verbeelding spreekt. Ook een leuke combi van stempels met de sterren (Stars) erbij!


En de winnaar van de 10 euro shop te goed is:


Alida van der Brug!
Ik vind de combinatie van stempels ook hier erg mooi waarbij onze Art Journey kat (cat frame) centraal staat. Er is veel te kijken en de kleuren zijn erg mooi. Alida van harte gefeliciteerd!! Stuur je even een mailtje naar info@artjourney.nl zodat ik je een kortingscode kan toesturen?

Nogmaals iedereen bedankt voor het meedoen! Ik hoop dat jullie komende maand weer geïnspireerd worden door het werk van ons designteam. Op 1 maart laat Ellen je weten wat het nieuwe thema is.

Thanks to all participants! I hope that you will get a lot of inspiration from our designteam for next months challenge. On the 1st of March Ellen will let you know what the new theme is.

Take care

Louise

5 opmerkingen: