vrijdag 29 mei 2020

Winnaar challenge #112, and the winner is....

Ik heb er echt voor gezeten.
 Er zijn zulke mooie inzendingen dat het niet makkelijk was voor mij om te kiezen.
Bedankt voor al jullie bijdrage!
Hier zijn mijn favoriete.

I really had a hard time choosing out all of the great submissions, they all were beautiful. Here are my favorites.

I
Ingrid


Carla


Marianne

En de winnaar is Sabine geworden
And the winner is Sabine.

Gefeliciteerd!
Congratulations!

Sabine, stuur je een mailtje naar Louise via info@artjourney.nl zodat zij jou een code kan toesturen om jouw prijs van 10 euro shoptegoed te innen?


Groetjes, thanks and take care

Anneke

10 opmerkingen:

  1. prachtige inzendingen zijn er gemaakt, gefeliciteerd voor de winnares Sabine, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yippie, wat leuk!
    Dank je wel Anneke, er waren veel mooie inzendingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations to Sabine and also to the three Favourites, all beautiful creations. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige inzendingen, gefeliciteerd Sabine met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf te zien dat mijn kaartje in de top 3 is gekozen! Dankjewel, ik vind het een hele eer :-) Ingrid, Carla en Sabine ook gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook Marianne, wat een eer hè als je kaart eruit wordt gepikt.
    Nav jouw kaart krijg ik ook weer erg veel zin om naar de kust te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen