zondag 8 maart 2015

Boekje werd huisje/ Book turned into a house

Bij onze vorige Designteam Get-to-gether gaf ik alle leden de onderdelen voor een zelf te maken boekje met de opdracht om er iets leuks van te maken. Alles mocht. We zouden de boekjes bij een volgende bijeenkomst ingepakt meenemen en dan zouden ze random uitgedeeld worden. Verrassing dus wie jouw "boekje" kreeg en van wie jij een kunstwerkje mee naar huis mocht nemen.

Nu had ik zelf al gauw het idee dat mijn boekje geen boekje ging worden, en na enig gepuzzel is dit wat ik er van heb gemaakt. Hoop dat jullie mijn huisje in een  huisje leuk vinden.
Heb binnenste huisje is gemaakt van de bladzijden die ik aan elkaar heb geplakt en in vorm gesneden. Het buitenste huisje is gemaakt van de kaften.

Dit kreeg iedereen als basis. This is what everybody started off with

At our last Designteam Get-to-gether in 2014 I gave all members the parts of a do-it-yourself book and asked them to make something nice out of it. No limits, no restrictions. At a next get-to-gether everybody had to wrap their "book" and we would random give everybody a package. It was a surpise who would get your book and which book you got to take home with you.

I already had decided that my book wouldn't turn in to a book at all and after some thinking and measuring I made this small house in a house. This one tucked inside is made out of the pages of the book glued together and cut into shape. The outside house is made of the bookcovers. 






















Take care


8 opmerkingen:

  1. Jaaa zo schitterend Louise !! Gewoon SUPER !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt zooo leuk en super origineel Louise!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig boekhuisje. Hoe kom je op het idee?
    Ik vind hem prachtig, een echt kunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe origineel bedacht...en het resultaat is enorm mooi geworden!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zo'n staand boek! Mooi geworden en heel leuke vorm! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is zooo.. super mooi!!!! Geniet er elke dag van!!

    BeantwoordenVerwijderen