maandag 30 maart 2015

Winnaar en Favorieten van Challenge #55

Winner and favourites of challenge #55

Het is het einde van de maand en dus tijd om mijn favorieten en de winnaar van de challenge van maart bekend te maken. Ik wil iedereen die een (of meerdere keren) heeft meegedaan hartelijk bedanken voor de mooie bijdragen.

It is the end of the month and it is time to announce my favourites and the winner of the March challenge. I want to thank every one who participated. I really enjoyed all makes.

Dit zijn mijn favorieten:
These are my favourites:

Marlies












Gerda

Corrie

 En de willekeurige winnaar van de € 10,- Art Journey tegoedbon is:
And the random winner of the € 10,- Art Journey gift certificate is:

Marianne MW

Gefeliciteerd Marianne. Je kunt Louise mailen op info@artjourney.nl voor je prijs!
Congratulations Marianne. You can e-mail Louise at info@artjourney.nl for your prize!

 Op 1 april start een nieuwe challenge. We hopen dat jullie dan allemaal weer meedoen!
On April 1. a new challenge starts. We hope you all join the new challenge again!

6 opmerkingen:

  1. deze maand waren er zoveel mooi inzendingen...gefeliciteerd Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassing om te zien dat ik in de prijzen ben gevallen. Helemaal geweldig en wat zal het moeilijk zijn om een keuze te maken uit al die mooie stempelsets. Ik ga meteen even mailen. Dankjewel!!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Renje heeft gelijk. Het waren en zijn hele mooie kaarten deze maand.
    Gefeliciteerd Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wederom super mooie inzendingen en Marianne gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Marianne ! En wat leuk dat ik bij de favorieten zit !
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen