zaterdag 30 juni 2018

Art Journey is jarig, we zijn vandaag 15 jaar jong!/ It's Art Journey's birthday, 15 years today!!!


Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!! Yeaahhhhhh, Art Journey is jarig vandaag en ze heeft de prachtige leeftijd van 15 jaar bereikt. Wow, waar zijn de jaren gebleven? 30 juni 2003 schreven we ons in bij de Kamer van Koophandel, en kijk nou!  we zijn zomaar 15 jaar verder. Van workshops op mijn zolderkamertje tot een echte eigen professionele stempelmerk die bekendheid geniet in binnen- en buitenland. Dat had ik 15 jaar geleden niet durven dromen. 

kaart van Willy Duit

15 jaar samen met iedereen die mij  heeft bij gestaan in goede en minder goede tijden, want echt zoiets kun je niet alleen, dus ik bedank hierbij uit de grond van mijn hart iedereen die aan het succes van Art Journey heeft bijgedragen en die mij persoonlijk hebben gesteund. Om niemand te kort te doen wil ik niet zoveel  namen gaan noemen want het zijn er velen, maar ik maak een  uitzondering voor mijn lieve man Jos die mij altijd heeft bijgestaan met raad en daad, maar die ook jarenlang mij de ruimte gaf om "mijn ding' te doen en dan soms op de 2de plaats kwam. Mijn fantastische moeder die zoveel hand en span diensten heeft gedaan en altijd aanwezig was waar het maar kon op Art Journey dagen, Tweede hands Stempeldagen enz om voor koffie enz te zorgen. Door de klanten ook mama Willy genoemd. Ook heeft ze tot voor een paar jaar geleden alle Art Journey stempels geknipt en verpakt En natuurlijk mijn lieve vriendin Jeanette, die ook dag en nacht voor mij klaar stond, vooral in de tijd dat we de winkel in Sleen openden. Ze gaf me niet alleen hulp in praktische zin, maar was ook de persoon die met haar rustige aanwezigheid mij in balans bracht en me steunde in alle opzichten. We missen haar nog elke dag.
Hieronder een kleine greep van foto's  uit de afgelopen jaren, nogmaals niet iedereen is op de foto's aanwezig waarbij ik niemand hiermee te kort wil doen.

van links naar rechts: Joke S, Liesbeth, Jeanette, Corine en Ellen op de Kreadoe 2012, na gedane arbeid is  het goed ijs eten. 
1 van onze befaamde make & take dagen met hulp van o.a. Liesbeth, Tineke en Joke F.
Hillie op de AS-event in Zeist 2011, ook haar man Ronald en de hun meiden waren echte roadies op verschillende evenementen.
Jeanette demo-en op de AS-event in Zeist 2012

Chef workshop, Chef inpak, Creatief brein: lieve vriendin Liesbeth mijn steun en toeverlaat
Lancering van mijn boekje Louise's Journey. Jos en ik poseren trots met dank aan Angela Louwers ook voor alle beurzen die jij en je ARTSpecially team mogelijk maken!
Art Journey bestaat 10 jaar, mama en ik hebben veel lol.
De "technische dienst" en roadies Henk en Jos tijdens een AS-event in Zeist



Jeanette helpt mee de stempels te verpakken, het rubber wordt ons de laatste jaren zeer professioneel aangeleverd door Ank en Fred de Back, bedankt voor de fijne samenwerking!
Met zoon Ben in Nijkerk 2016, wat heerlijk om dit met je zoon te mogen doen!


Een aparte dankwoord aan Art Journey's fantastische designteam. Meiden, jullie zijn toppers. Wat komen er steeds prachtige kunstwerken uit jullie handen, mede daardoor is Art Journey zo'n groot succes geworden. En wat fijn dat we als hecht team ook vriendinnen zijn geworden, heel speciaal vind ik dat.
van links naar rechts: achterste rij: Renje, Corine, Anneke, Liesbeth
voorste rij: Louise, Anette, Myra, Willy, Aletta, Anne en liggend Ellen.
Aletta was nog geen lid toen deze foto werd gemaakt, daarom erbij gezet met een inzetstukje.

Ook natuurlijk dank aan de diverse designers die mede het merk Art Journey gemaakt hebben tot wat het is, wil met name Sija en Lydia hierbij noemen.

Tot slot, en dan hou ik echt op hoor, een dankwoord aan jou/jullie de trouwe klanten. Wat heerlijk dat ik om ook daar te merken dat we niet "zomaar" een bedrijf zijn die stempels verkopen. Dat er meer is dan het overhandigen van een product tegen betaling. Door de loop van de jaren zijn er zoveel speciale momenten geweest die ik koester. Op beurzen, tijdens workshops en in onze toenmalige winkel is er heel veel gelachen en soms viel er een traan, zijn er zoveel contacten geweest en banden gesmeed, dat is onbetaalbaar. Het trof me aflopen april op de beurs in Nijkerk ook weer dat er, na een jaar van afwezigheid, zoveel mensen oprecht blij waren dat we weer deelnamen en de moeite namen om dit ook te melden. Dank, dank, dank.
Leaves
En dan, wie jarig is trakteert!! Voor iedereen die vanaf vandaag 30 juni tot en met 15 juli een bestelling plaatst met de code hoera15jaar krijgt 15% korting op alle stempels. En als je een bestelling plaatst boven de 50 euro (nadat de korting is verwerkt) krijg je (zo lang  de voorraad strekt) er gratis de stempellap "leaves" bij. Die hoef je niet in je winkelmandje te doen, die krijg je er automatisch bij.
Klik hier om te shoppen en vergeet je code niet in te vullen.


To celebrate our anniversary: if you use the discountcode hoera15jaar you get a 15% discount on al the stamps from today till the 15th of July. If your order amounts to 50 euro or more (after the discount) you will receive the sheet leaves (as long as they are in stock) for free. Please don't put this sheet in your shopping-cart, I will add it to your order myself.
Click here to go to the shop, and don't forget your discountcode.

En nu op naar de 20 jaar!! Wij gaan er voor en hopen jullie nog lang te mogen begroeten!




19 opmerkingen:

  1. Super gefeliciteerd!
    Een hele kunst om een winkel zo te loodsen dat deze bijzondere mijlpaal behaald word; klasse Louise! En alle helpende handen om je heen!
    Op naar nog heel veel mooie jaren!
    Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gesproken Louise, mooie actie en natuurlijk van harte gefeliciteerd! Ik ben er trots op een bijdrage te mogen leveren aan het succes van je geweldige bedrijf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 15 jaar.... Gefeliciteerd. Wat is er veel gebeurd in die tijd. Ik gun je nog zeker 15 jaar met vele hoogtepunten en zonder de dalen, die er de afgelopen jaren ook waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig overzicht!
    Art Journey is echt een onderdeel van de Nederlandse Stempel-community !
    Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik denk nog altijd met veel plezier terug aan de tijd dat je de winkel had en de Art Journey Dagen.
    Lieve groet Jeannette van Dongen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tijd vliegt! Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal Louise en team!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Godelieve, ook aan jou heel veel te danken gehad. Jou niet aflatende inzet voor de blog zal ik niet snel vergeten. Toen was ik zo druk met de "rest" van Art Journey dat dit echt niet op mijn netvlies zat. Jij heb jaren inzet hiervoor gehad. Maar ook je prachtige voorbeeldkaarten die nog steeds pronken op de voorbeeldborden in onze stand kregen toen maar nog steeds veel bewondering. Dank, dank, dank daarvoor.

      Verwijderen
  6. Congratulations on your 15th anniversary Louise. I will definitely be taking a look at all your goodies in the shop. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Pat, sorry that I didn't translate the whole story, that would have been too long.

      Verwijderen
  7. Geweldig Louise,al weer 15 jaar!! Van harte gefeliciteerd!!
    Liefs Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Louise wat heb ik altijd genoten van de Workschops als ik bij Eliska in Drenthe was ga nog maar heel veel jaartjes door

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Louise. Op naar de volgende 15 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met al zoveel jaren je eigen bedrijf leiden en alles wat daarbij komt kijken.
    Hoop, dat je nog vele jaren door kunt gaan met je prachtige stempels ontwikkelen en verkopen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geschreven! Gefeliciteerd met je prachtige bedrijf en alle lieve mensen om je heen. Die 20 ga je zeker redden hoor!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi om zo terug te lezen en te zien Louise! Je hebt prachtige stempels en natuurlijk een top team die ze tot leven brengt. Ik wens je nog vele jaren zo, vol inspiratie en creativiteit en vooral in gezondheid! En natuurlijk heb ik wat in mijn mandje gedaan ha ha..........liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enne natuurlijke van harte gefeliciteerd met deze mooie leeftijd!!

    BeantwoordenVerwijderen