vrijdag 8 juni 2018

Huisjes Drieluik/ Houses Triptych

Geïnspireerd door het thema van de challenge van deze maand heb ik 3 houten huisjes bewerkt met papier, gesso en Art Journey stempels. Heb ze maar eenvoudig gehouden omdat ik niet zeker wist of ik er wel of geen kleur in moest aanbrengen. Ik laat ze nog even zo staan om dit later eventueel aan te passen.

Inspired by the theme of this months Art Journey challenge, I have collaged 3 wooden "houses" with paper, gesso and Art Journey stamps. I just left them as they are now as I am not sure if they need 'more" and if I need to add color. Maybe I will decide to do that later on. But for now this is what it is.


Stamps used: Freya and Bird Boy
Both ofcourse stamps made by Art Journey

Hoop dat ik jou ook geïnspireerd heb om deze maand ook mee te doen aan onze challenge? 

I hope I have inspired you to also join our Art Journey Challenge?


6 opmerkingen:

  1. These are really pretty and look great just as they are Louise. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, gaaf idee en mooi gemaakt, Louise!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel origineel en iets wat helemaal bij jou past, huisjes.
    Ik vind ze zo al heel mooi, de onderlaag er doorheen is
    zo gaaf! Als ze later nog een kleurtje krijgen laat jij het ons
    dan ook zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en een origineel idee! Ben benieuwd of je ze zo laat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze zo al prachtig Louise, lastig om je dan voor te stellen hoe het met kleur zou zijn hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful. You are very talented. I've looked at nearly all your posts and I am now your fan!

    BeantwoordenVerwijderen