maandag 1 april 2013

AJ Challenge # 32: gescheurd/ torn paper



Een nieuwe maand, dus een nieuwe challenge.
Deze maand heeft Ellen het thema gekozen:
gescheurd!
Verwerk gescheurd papier op je kaart of project en doe mee! Er is tijd tot 28 april om in te zenden.
Uit de deelnemers wordt een willekeurige winnaar geloot die een  Art Journey waardebon krijgt van 10 euro.

Voorwaarden om mee te doen:
-          maak een nieuwe creatie met hoofdzakelijk Art Journey stempels;
-          de kaart of het project moet gescheurd papier bevatten;
-          laat een directe link naar je werk achter bij Inlinkz onderaan dit bericht.

A new month, so a new challenge.
This month Ellen chose the theme:
torn paper!
Use ripped or torn paper on your card or project and join the challenge! You have until 28 April to enter.
A random winner will be chosen from the participants to win a € 10,- gift certificate from Art Journey.

To enter please follow the rules below:
-          create a new item, using mainly Art Journey stamps;
-          on your item use ripped or torn paper;
-          leave a direct link to your blog post, using Inlinkz at the bottom of this post.

Het designteam kwam met de volgende voorbeelden ter inspiratie:
The designteam came up with this to inspire you:

 








*****

9 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden met gescheurd papier, we zullen ons best doen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh...leuk ik ben dol op scheuren :) bedankt voor de prachtige voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Kan ik mijn restjes eens gaan opmaken. Nou ja met 1 kaart lukt dat natuurlijk niet. Maar het begin is er. En wat een leuke voorbeelden. Ik ga maar eens gauw aan de slag. Zo lang nietst gedaan....ga mijn best doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke uitdaging en wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge. Mijn kaartje voor de vorige week zou ik nog een keer kunnen plaatsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful examples of torn paper work. I finally get to take part in a challenge here!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt voor deze challenge. Ik heb ook weer een poging gedaan en ben benieuwd wat er nog meer voor mooie kaartjes/projecten iedereen maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful examples from the DT-Ladies.

    Thank you for the challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke uitdaging,
    de voorbeelden zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen