zaterdag 13 april 2013

Boys Summer Deams


Boys Summer Dreams.
The beautiful waterdrop sheet from Art Journy instantly made me think of the boy in the watertub ;) This would be a great combination I thought.. ;)
De prachtige waterdruppel sheet van Art Journey deed me direct denken aan het jongetje in de teil. ;) Deze zouden perfect bij elkaar passen dacht ik.. ;)


I stamped the waterdrops with Distress Ink Broken China en I coloured them in with this Distress Ink and water. After drying I filled them up with glossy Accents en let it dry for almost an hour.
Ik stempelde de waterdruppels met Distress Ink Broken Chna en kleurde ze hiermee ook in met wat water. Nadat het droog was heb ik ze opgevuld met Glossy Accents en heb het ongeveer een uurtje laten drogen.


After the drying from the glossy Accents I sponged the whole background with Tumbled Glass, Broken China and Shipped Sapphire.
Na het drogen van deGlossy Accents heb ik de hele achtergrond gesponst met Distress Inkten: Tumbled Glass, Broken China en Chipped Sapphire.

I stamped the little boy with Ancient Page Coal Black and coloured it in with Distress Inks. Cut it out and glued it on the card.
Het jongetje heb ik gestempeld met Ancient Page Coal Black en ingekleurd met Distres Inkten. Uitgeknipt en op de kaart geplakt.

At last I stamped words, cut them out and glued them onto the card.
Tenslotte wat woordjes gestempeld en uitgeknipt en op de kaart geplakt.

7 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi, de druppels zijn prachtig en de kaart is zo sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heel geslaagde combinatie Dianne! Weer leuk bedacht en uitgevoerd. Door de Glossy Accents lijken het echte waterdruppels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi en bedankt voor de glossy accents tip, dat staat nu p mijn lijstje:-)

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk Dianne ! Een geweldig idee ! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en leuke stempels.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie en schattige aart.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just love those water drops... a really great card!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen