maandag 4 augustus 2014

Bister Canvas

Een leuk canvasje van 10x10 cm. Je ziet dat bister eigenlijk overal op gebruikt kan worden, ik zou zeggen ga maar gewoon lekker experimenteren .
onder de foto's zie je een lijst van de materialen die ik heb gebruikt en natuurlijk is er ook weer een filmpje van. klik hier om hem te bekijken.

A nice little canvas 10x10 cm. You can see that Bister powder can be used on almost anything, just experiment with it.
underneath the pictures you can see a list of materials I used. and of course I made a tutorial, you can find it here.

 






Materialen
canvasje 10x10 cm
tissue papier of  patroonpapier
matt medium Golden
Bister Zwart, Geel en Blauw
Glossy accents
Vernis
Stempels/ stamps  Eyes en Nature Flowers

Materials:
canvas 10x10 cm/ 4x4 inch
tissue paper r pattern paper for sewing

matt medium Golden
Glossy accents
Varnish
Bister  Black, Yellow, Blue
stamps  Eyes en Nature Flowers

5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke techniek Renje en zo'n leuk idee dat doorkijkje, bedankt voor je inspiratie filmje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Ik had gisteren al gezien. Leuk dat jij er een filmpje van hebt gemaakt.
    Ik vind de kleuren prachtig. En een super leuk idee. Bedankt Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er er super mooi uit! Ga ik gauw ook eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Renje, Such an interesting piece, just love the texture you created with the tissue paper.
    :) Chris / CS Designs

    BeantwoordenVerwijderen