zaterdag 9 augustus 2014

Tag





Geïnspireerd door Renje Heidstra Tagalong Tuesday ben ik ook aan de slag gegaan om een label te maken. Ik heb lekker geknoeid met gesso  en distressinkt.

Ik heb een masker op het label gelegd, en toen voorzichtig met gesso er overheen gepoetst. Dit goed laten drogen. Daarna heb  ik  twee kleuren distressinkt gewerkt. Ik heb nog een restje papier gepakt en gescheurd dat heb ik ook met blauwe inkt bewerkt en opgeplakt .

Toen heb ik het meisje uitgeknipt en met blauwe acrylverf geverfd,de vogel op haar hoofd  heb ik ook uitgeknipt. De rest van de vogels heb ik direct op de tag  gestempeld.  
Ik heb de volgende stempels gebruikt:
 Groetjes Myra


Inspired by Renje Heidstra's Tagalong Tuesday. I also made tag with gesso and distressinkt. This my result.

I put a mask on the tag  and carefully put on the gesso. Let it dry. I worked with two colours of  the distress ink. I had a leftover paper and I worked  it also with blue distress ink.

I cut the girl and the bird on her head. I painted the girl with blue acrylpaint. The other birds I stamped directly on the tag.

Stamps I used:

-Lady Clock

Greetings Myra,


4 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt. De kleur vind ik ook prachtig.
    Ik was ook geïnspireerd door Renje ook van wegen de vogel.
    Dacht die stempel wil ik toch ook wel hebben. Nu heb
    Jij hem ook al zo leuk verwerkt. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie tag , heel mooi in reliëf en zo mooi gedetailleerd uitgevoerd, prachtig hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig resultaat Myra, vind de kleur ook erg mooi! Leuk om elkaar zo te inspireren hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend deze tag Myra. Prachtig vankleur en combi. Love it

    BeantwoordenVerwijderen