woensdag 29 juli 2015

AJC #59 and the winner is

Ligt het aan mij of worden de inzendingen steeds mooier? Het maakt het kiezen van mijn persoonlijke favorieten er niet makkelijker op./
Is it just me or are the projects getting prettier every time? Het sure does not make choosing my personal favorites any easier.
Ik heb er deze keer 3 gekozen , maar dat hadden er ook 10 kunnen zijn./
This time I choose these 3 favorites but it could have been 10 easily.


Aletta Heij

Gerrina



Paula Whittaker



En de winnaar van deze challenge is:
And now .....the winner is:
Quenda (joukje)




 van harte gefeliciteerd. Congratulations.

Please contact Louise at info@artjourney.nl to get your 10 euro gift certificate.

Bedankt, Thanks!

Renje




7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie selectie uit alle prachtige inzendingen en Joukje gefeliciteerd met je prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes, Joukje gefeliciteerd met je prijs .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige inzendingen, Joukje van harte met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes allemaal.
    Gefeliciteerd met je prijs Joukje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal gefeliciteerd! Wat heb ik genoten van de mooie inzendingen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk dat ik in de top 3 sta :)))
    Groetjes Aletta...

    BeantwoordenVerwijderen