donderdag 23 juli 2015

Reminder Challenge 50% Wit

Je hebt nog een paar dagen om te laten zien wat jij kunt doen met de challenge 50% wit.
Ik heb deze week ook nog wat gespeeld  de Garden bird en Tulips stempels.
Op mijn blog vind je meer detail fotos en een link naar de video waarin je kunt zien hoe ik dit heb gemaakt.

just a few days left to show us what you can do with the prompt of this month's challenge "leave 50% white". I have played with the Garden Birds an Tulips stamps this week. on my blog youll find more detailed pictures and the link to the video I made on how I created this ArtJournal page.



 




De stempels die ik heb gebruikt /  the stamp sheets I used.
Tulips and Garden Birds




2 opmerkingen:

  1. Ziet er weer heel mooi speels uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige mooie kaart... Ik hou wel van cas... oftewel 50% wit :)))

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen